Saturday 11 October 2014

ESP SHAKLEE

 Salam sejahtera,moga di berkati dan dirahmati Allah swt selalu..Apa aktiviti anda??Malam2 gini,bersama anak2 menonton tv?Jalan2 window soping ka?Atau layan fb ajer., hehe..Tika menaip anak2 sedang begasak berdua..papanya nonton tv (bola katenye)..Mertua juga layan bola..Mamanye,sambil menaip sambil perati anak2..maklumlah..anak bujang kalo begasak..tau2 melaung ajer..hehe..Siang tadi sambil2 update status,baca lah buku..Terpanggil nak kongsi kat sini..Baca buku kenaan ESP..PROMOSI OKTOBER 2014.. 
Walaupun saya dah tau kebaikan ESP , saya tetap cari lain2 fakta untuk ESP nie..Banyak yang saya jumpa,dan harus dikongsikan dengan semua.. Untuk pengetahuan semua, ESP ialah singkatan bagi ENERGIZING SOY PROTEIN..ESP terhasil dari kacang soya yang tumbuh membesar secara organik..Kacang soya yang digunakan hanya mengandungi (non GMO) Non - GENETICALLY MODIFIED ORGANISMA yang diproses pada kadar suhu yang rendah. Setiap 850gm ESP (1 TIN) dihasilkan daripada 30kg kacang soya dan memberikan sumber tenaga segera dan boleh bertahan lama. Satu hidangan ini, bersamaan 2 kali ganda daging+4 kali ganda telur+12 kali ganda susu..Jangan risau walaupun begitu, ESP adalah rendah lemak, tiada kolestrol,tiada asid uric dan sangat mudah diserap.Bagi pengidap kencing manis anda di nasihatkan cari protein seperti ESP. 
 Nak tau tak, dengan makanan GI ( Glisemik Index) yang rendah terbukti memperbaiki kadar glukos dan lemak pada pengidap diabetis juga mebantu mengawal nafsu makan,melambatkan rasa lapar sehingga dapat mengawal berat badan. Sebab itu ramai yang percaya ESP boleh menjadikan orang ramai kurus.Siapa yang mengamalkannya pasti berpuas hati. Jadi ambil lah peluan ketika sedang promosi harga rendah dari biasa. PROMOSI Oktober 2014 .



 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

dapatkan vitamin anda dengan cara cepat dan mudah..
sila, whatsapp / sms / call 018-3793045
Saya bantu anda...

No comments:

Post a Comment