Friday 19 December 2014

PERSEDIAAN AWAL UNTUK ANAK KE SEKOLAH

 Assalammualaikum , cuti sekolah makin ke penghujung.. anda bersediakah segala keperluan anak-anak kita untuk ke sekolah?? Eloklah sekiranya keperluan anak-anak kita disediakan awal. Bukan apa, takut kalau-kalau nanti semuanya dah tak de saiz untuk anak-anak kita. Baju,seluar,kasut memerlukan saiz yang sesuai untuk anak-anak ye. Kalau lambat nanti anak kita macam apo lak upenye nanti kan..hehe..kalau keperluan pakaian memerlukan saiz , keperluan lain pula memerlukan kecantikan atau kepadanan dengan anak-anak..kot-kot warna yang dinginkan kehabisan dipilih orang lain pulakann...
Contoh laa,saya juga telah membeli beberapa barang keperluan anak seluar,kasut,beg dan alat tulis..memandangkan anak bujang belum pandai mengikut trend..die ikut jer apa yang saya pilihkan untuk dia..tapiii..macam beg sekolah, nak tau tak dia bekenan yang mana??Beg swan yang ratus hinggit tu hokayy..beg tue memang die berkenan sangat..sebab..ada roda..boleh tarik-tarik..warna biru..besar..wahh..memang kenan sangat..tapi tulakan, kita ikut kemampuan ye anak bujang mama..beg yang mama pilih nie pon cantik jugak..kannn..terasa diri dah tua..hikhik..tak pe..hati tetap mude uolss..hehe..
Jadi pada ibu bapa kat luar sana, segeralah menyediakan keperluan anak-anak kita supaya tidak kehabisan stok nanti.. Bagi saya beli ikut kemampuan sudah memadai,banyak lagi perlu dibeli selain keperluan sebelum memasuki alam persekolahan..dah masuk sekolah lain pula kan..Selain keperluan sekolah anak,keperluan kesihatan badan anak juga penting ye..InsyaAllah azam saya thn depan nak beri anak vitamin dengan konsisten..Supaya anak bujang mama,sihat,kuat dan bijak..aamiinn..
Antara vitamin yang mama nak sediakan untuk anak mama ialah, meal shakes , Chewble vita c dan Omega Guard..Semua vitamin ni membantu tumbesaran badan dan minda juga..InsyaAllah yang terbaik untuk anak mama..













 
 
 
Tak tau mana nak dapatkan vitamin?? Cara cepat dan mudah..sila, whatsapp / sms / call 018-3793045 Saya bantu anda...

No comments:

Post a Comment