Saturday 13 May 2017

VIVIX SUPPLEMEN ANTI-PENUAAN

Bismillah..

Assalammualaikum, hai  uolss..
Sambil mama ngajar anak, sambil mama nulis blog. Penuhi task terkini, mama pon ada task dari leader juga.hihi

So tajuk  task leader bagi ialah berkenaan VIVIX TIDAK BOLEH DI SAMAKAN DENGAN JUS ANGGUR

Memang la tak boleh samakan dengan #jus_anggur biasa. Korang tau tak sebab apa? Dah tentulah perbezaan ramuan atau bahan yang digunakan. Kalau TIDAK, manakan ada ujian klinikal dan makmal  kan. So jom  baca apa yang akak  jumpa.

Vivix TIDAK boleh dibandingkan dengan jus anggur kerana :-

🍇 Ramuan yang digunakan ialah bahan yang terpilih yang mengandungi banyak polifenol dan resvetrol dan tinggi antioksida. Bahan yang terkandung dalamnya ialah, Muscadine Grape, Purple Carrot, Elderberry(Smbucus Nigra), Polygonum Cuspidatu.

🍇Kajian klinikal menunjukkan, ramuan semulajadi yang terdapat dalam Vivix berupaya mengaktifkan pengawalan utama genetik yang menolong #melambatkan_penuaan pada tahap sellular.

🍇Vivix merupakan supplemen anti-penuaan #terbaik_didunia yang dibangunkan selepas penyelidikan bertahun-tahun oleh Shaklee.

🍇 Vivix juga turut memberi  impak penuaan tahap sellular dalam melindungi dan membaiki sellular DNA, impak positif kepada kawalan genetik, menggalakkan pembentukan baru mitochondria, melambatkan pembentukan protein AGE

🍇 Ramuan Vivix dapat membantu memelihara kesihatan jantung,otak,sistem imun,sendi, pelindungan antioksidan  kesihatan dan kesejahteraan.

Kesemua di atas ini, telah terbukti dengan ujian klinikal dan VIVIX ternyata produk PREMIUM keluaran Shaklee yang Eksklusif.

Mengikut panduan nutrisi Shaklee dalam mengatasi masalah kesihatan dan penyakit, penggunaan VIVIX tersenarai hampir pada keseluruhannya.

#sinergimuslimahterhebat
#kakaksitikuat
#shakleedengankakaksiti
#iDermawan
#isyukurselalu


♥ Tak tau mana nak dapatkan vitamin?? 
Cara cepat dan mudah..sila, whatsapp / sms / call 018-3793045 

No comments:

Post a Comment