Saturday 5 April 2014

OSTEMATRIX TU BAGUS KE??

PERBAZAAN SHAKLEE..
Formulanya unik, memastikan kadar penyerapannya adalah 99%..Mengandungi kalsium, magnesium fosforus dan vitamin D, zinc, kuprum, manganes dan boron. Nutrien ini perlu diambil bersama utk penyerapan oleh tubuh dan menghalang endapan sesetengah mineral.
Magnesium - Ia adalah ion positif no.2 penting dalam tubuh kita. Ia menggalakkan komposisi tulang dan rawan. Membantu sistem saraf, mengaktifkan enzim tubuh untuk menghasilkan tenaga, pengecutan saraf dan otot, menstabilkan denyutan tidak sekata pesakit jantung, memudahkan rembesan keluar sisa dari perut dan usus, menghalang endapan kalsium, melarut dan mengurangkan formasi batu karang atau batu hemedu. Ia nya penting untuk mereka yang mempunyai masalah fluktuasi glukos.
 Zink, boron, manganes, kuprum - Memelihara metabolism kerangka dan pertumbuhannotot, meyusun enzim yang diperlukan utk membaiki tulang, rawan dan menghalang artritis..

TIP MEMILIH KALSIUM
♡ Pilih produk yang ada vitamin D dan magnesium
♡ Elak produk yang dibuat dari tulang dan dolomite untuk mengelak keracunan plumbum
♡ Elak mineral chelated kerana proses tersebut boleh menyebabkan tubuh menyerap logam berat tercemar dan toksin dalam proses menyerap mineral
 Kesimpulannya..OSTEMATRIX tu bagus ke tak bagus?? Ofkos bagus sebab semuanya ada dalam sebiji Oste..







No comments:

Post a Comment