Monday 7 April 2014

TENTANG SHAKLEE OMEGA GUARD

Bismillahirahmannirahimm..
Selesai telan Minyak Ikan malam ni. Orang kate minyak ikan baik untuk kesihatan. Dulu-dulu saya kenal satu jer minyak ikan iaitu Scot Emulsion berperisa oren. Ade warna putih tu, tapi tak sodap..hehe..Yang saya tahu minyak ikan scot emulsion  untuk melindung diri dari sering terjangkit dari batuk dan selsema. Sehingga la dapat anak pertama niat hati memang nak bagi..Tapi anak saya tak suka sebab masam..gamaknya mak die yang telan sayang kan nak buang..
Tapi sejak terjebak dengan Shaklee, ni saya da bertukar kepada minyak ikan berbentuk kapsul. Lebih mudah ditelan dan anak saya pun suka. Bagi anak saya, tak perlu setiap hari untuk ditelan cukup 2/3 hari satu biji sekali makan. Jimatkan, hehe..
Kenapa saya pilih Shaklee Omega Guard? Sebabnya ialah minyak ikan terbaik didunia yang diekstrak dari ikan laut air sejuk di perairan negara Jepun. Ia adalah tiga kali lebih tumpat dari ketumpatan hati minyak ikan. Omega Guard juga ada Omega-3 yang terdiri daripada EPA dan DHA. Disebabkan itulah saya memilih Shaklee Omega Guard. Jom baca fungsi Omega Guard dan manfaat EPA dan DHA.







No comments:

Post a Comment